Tuesday, May 03, 2005

排骨、牛柳、名古屋(十二)一週年了
第一次小弟貼上部落文章是在上年的四月二十四日,轉眼間已經一年了。
小弟自幼文筆都不大好,只求開開心心的分享感受就算,諸君莫怪。
自來很少講政治課題,時事新聞,一來不懂二來不願;
更極少談到股票炒樓,投機增值,一來不曉二來知足;
至於音樂、科技、潮流、體育,全都未能有資格和各位分享,抱歉。

入部落的第一個年頭,
初期,以談風月為基礎,寫車評為次,就中更結交友好聯誼,人生一大快事。
「BG快車,part3,經典小雪,X3,啤蛇花,等等」
中期,寫人寫物;評友好;喻知交的另一層面,感受良多。
「楊左使,范右使,南帝,程英,程靈素,令狐沖,還有:骨俠喬峰」
後期,寰宇風情,風土人情,個人感覺,無處不談。
「北京,上海,紐約,費城,邁阿美,滿地可,多倫多,芝加哥,巴黎,瑞士,悉尼,東京,京都,神戶,名古屋,首爾,北海道,沖繩,杜拜,星加坡,今年去的地方比上年多了。」

至於近期bloggers的去留這問題,我想大家沒需強求,沒需解釋,沒需可惜。
意盡了,勉強寫又有何用,但無無聊聊寫下又有何妨;
緣盡了,又不必要強行把它血洗剎掉,也不用刻意留下來為此記念;
話乾了,沒必要找個吸引的話題說說,無題就是今刻最好的話兒;
就讓一切隨風隨緣吧。

最後,多謝通寶兄,實因為他的文筆令我走進部落世界。

Comments:
我就因為睇你的文筆令我走進部落世界。不過同你們我差很遠Hee。
 
敬熙兄,多謝你光臨寒舍。
兄台好似和我一樣是以設計為生的,對嗎?聽兄台的說話口吻,好似是理工大學設計畢業生,我有無估錯,請多多指教。
 
wa! 好高興見到Popeye兄回覆我, 真係意想不到呢!! 叫我敬堅就好了. 你真係好強觀察力! 我都係做設計, 我係讀平面設計, 不過不是在理工, 我係科技學院的畢業生. 我諗Popeye兄係做室內設計或者係工程師, 而且係Boss! 睇過你的生活, 唔知點解係我幻想中你好似我已前一個Boss老師! 總之好高興和你談話!!
 
敬熙君(若你不喜歡我叫你兄台)
多謝回覆,其實無什麼觀不觀察力,只是兄台講做Logo proposal,所以猜你是平面設計的,因architectural, interior, industrial, fashion, product幾個項目人都唔會咁講吧。

至於猜你是理大,因小弟知理大平面設計的文化界,常常講自已鐘意做CI的 (corporate identity),其他很多重要的範籌他們都不講,唔知點解,此乃理大設計院獨有的文化掛。又因小弟離開學院太久了,唔知科技學院已有設計系了,抱歉。相信教你的老師可能都師承理大或英國院校,所以咁強烈CI味。

我只是跑歷江湖的搵食人一名,雖則作品遍五大洋七大洲,但未曾以此為傲。最令小弟驕傲的是有一對活寶貝兒女和內子,其他什麼都好像不重要了。

有空大家談談吧,多謝。
 
我更係唔係唔鐘意你對我的稱呼, 怎樣稱呼都好. Popeye兄,你對任何設計行業都好清楚, 真係好勁!! 我的老師多數係英國人!!!!! 我鐘意做CI. 但真正的CI. 實在太多知識了, 我們這班年資淺的designer只係邊做邊學, 完全未能(控制)一個全面的corporate identity. 真係好想同你交談多D有關設計的事情!! 係你的文章我睇到好多新事物而且都學到好多野, 所以我講多謝先對!
 
我覺得你個網頁不知幾正,我得閒都有睇下popeye大哥D日記架!唔講車講其他都好有意思!米高字!
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?